måndag 16 november 2009

Trött-dag

Hej blogg! ^^

Har haft en ganska seg dag idag, var trött hela dagen på grund av dålig sömn..

Jag har även kollat på internet efter lite folkhögskolor som jag kan tänka mig gå efter gymnasiet (bara kollat på teater-musikskolor), några skolor jag kollat på är:

Wendelsbergs Folkhögskola, utanför Göteborg
Ölands Folkhögskola
Markaryds Folkhögskola (Där bland andra Shirley Clamp studerat)
Sundbybergs Folkhögskola, utanför Stockholm

..och en del mer, men kom inte på vad dom hette xP
-----
Kommer antagligen inte lägga ut några fler Tannbergsmässa-kort, dom var för dåliga xD

Men jag kan lägga ut en bild från höstlovet där jag tvättar handskarna efter att jag och Åsa färgat Martinas hår (hon i handuk) :)


Och en bild på det fina resultatet ^^



Hoppas eran dag varit bra!
Många kramar ^^




3 kommentarer:

  1. Vart du än går, så GÅ FOLKHÖGSKOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Blev ju hur tjusigt som helst. Bli frissa vetja!

    SvaraRadera
  3. argh, du måste ju be om lov innan du snor mina bilder >:(

    (kram)

    SvaraRadera