fredag 6 november 2009

Stress....

Hej bloggläsare!


Jag måste göra en massa läxa i helgen annars sänker jag många av mina betyg! >.<
Jag har svenska redovisning på måndag om homosexualitet, ett 5 minuter långt föredrag.
På tisdag har jag uppspelningsprov där jag ska sjunga och spela piano, sjungandet går bra, men pianot går INTE alls bra :/
På onsdag ska jag har föredrag i engelska c om skottska terrier ("scotties"), fick det genom lottdragning, det ska vara i 5 minuter det med.
Sen så har jag en MASSA hemuppgifter som jag verkligen måste göra.... Stress stress stress...

-------

Jag fick mina skolkort idag och så här ser dom ut










Hur tycker ni dom blev? ;p

2 kommentarer:

  1. Gaaaah! vet precis hur du känner dig :S:S inte roligt!! Men man överlever faktiskt :)
    Skolkorten blev jättebra :D Mycket bättre än mina typ x)

    SvaraRadera
  2. jag har också massa uppgifter jag måste göra! håller på sänka mitt betyg på flera ställen! så jag förstår dig :O jag tycker ditt kort var super bra :D super söt :]

    SvaraRadera