torsdag 19 november 2009

Förvirrande

Hej blogg!

Min dag har varit luddig xD
Jag kommer ihåg första lektionen men den andra och sista lektionen kommer jag knappt ihåg :S
Under lunchrasten så sov jag i 1 och en halv timme på estetbänkarna ! :O
När dom i min klass skulle väcka mig lät jag som en sur grymtande björn xD

Sen när jag skulle åka buss hem, då var jag så trött och omärksam att jag glömde byta buss som gick till mitt område....jag var tvungen att åka buss runt HELA LYCKSELE ! O____o

Senare på kvällen var jag inte lika trött längre och tur var det!
För ikväll var det KU och där hade vi en klimat-kväll där vi diskuterade klimatutsläpp, hade en frågerunda och gjorde LP-skivor till fina skålar.

Här nedan ser ni tre bilder på min fina skål jag gjorde ^^



Slängde i några frukter


2 kommentarer:

  1. Grymtade björn? hmmm sexigt!!!

    SvaraRadera
  2. nej men Per! :O Inte sådär!!! Du får verkligen inte ha frukt i en LP-skiva!!! Den innehåller ett ämne som är jäkla skadligt för kroppen! Det är förbjuden att använda i vanlig plast för att den är så jävla giftig! Ha snälla ingen frukt i den där! :(

    kram!

    SvaraRadera