tisdag 10 november 2009

Full rulle!

Hallå blogg-readers!

Idag så har det varit full rulle!
Började med drama-lektion, sen så hade jag ett tal om skotska hundar på engelskan.


Vit och söt Skotsk Terrier ^^

Jag for sen till mitt uppspelningsprov, där jag skulle sjunga och spela inför en slags "jurry", med musik-lärare då.
Det jag sjöng var "The music of the night" och det gick ganska så bra ändå.
Sen så hoppade jag över att spela ett stycke på piano, eftersom jag kände att det inte skulle gå, då jag inte kunde stycket tillräckligt.

....fick höra att jag var "dålig!" på piano av min musik-lärare Erik, som till och med frågade min piano-lärare Maud om jag ens hade G i piano, vilket jag HAR!...

...snacka om att känna sig nedtryckt...

Håller på med en MASSA skolarbete just nu och det blir bara mer och mer, hur mycket jag än jobbar på! Helt sjukt!
Snälla, jag vill inte längre! Helst inte om man får känslan av att vara dålig när man går detta estetiska program...

Hur har eran dag sett ut då?

5 kommentarer:

  1. det kommer jag få! :D
    åh, jag gillar Terriers! :]
    kram!

    SvaraRadera
  2. Min dag har varit lite siochsådär :) mådde halvpiss imorse, fick stressa som en tok, glömde vissa grejer osv.
    Hade fysik=sista lektion före vårt kursprov
    hade svenska=tänkte bara fel, skrev bara fel typ
    engelska=fick tillbaka provet vi hade för ett tag sen-->sämst hittills.
    biologi=såg en film om plattektonik :D
    slutade halv ett^^ och har gymat, pratat, pluggat :D käkat tårta^^ en helt okej dag :) men har superöverbajsmycket att göra. Men går natur...fortfarande extra mycket mer än vad vi brukar ha fan :S Och nu fick du värsta superlånga kommentaren..förlåt XD kraam på dig perponk <(^^)>

    SvaraRadera
  3. MEH! vilken typ!!Morra åt han från mig!

    Min dag har varit bra dålig och seg och snabb.. typ :P

    Vi har haft temadag som musikerna häll i, man fick prova sjunga spela intrument och massa grejer. Det var skitkul, men jag pallade bara fram till lunch, sen tog feber och snuva över och jag la mig och sova ända till middagen :P

    Sen har jag sett film heeela kvällen :P

    SvaraRadera
  4. Kan vi inte få höra när du sjunger???

    SvaraRadera
  5. uppdatera raring! :P

    SvaraRadera