tisdag 3 november 2009

Chokladchock!

Hej Bloggen!

Är lite deppad idag... for också hem tidigare från skolan idag då jag fick huvudvärk.
Jag har sovit alldeles för lite en väldigt lång period nu, för jag biter ihop käken när jag sover...jag ska till tandläkaren imorrn och ska kanske få en bettskena :P

Eftersom jag inte skrev nått igår så kan jag berätta och visa med bilder att jag fick en STOR chokladkaka av absolut bästa Sara!
Den chokladkakan är speciell, för den kommer från Storbritannien ^^ och den är hur god som helst, och jag har väldigt mycket kvar av den xP



Evelina med chokladkakan, utan "kartongomslaget"




Och förresten, jag kollade runt lite på internet och snubblade på Sveriges bidrag i Junior Eurovision Song Contest i år och jag tycker den är ganska bra ändå.
Låten heter "Du" med Mimmi Sandén. (Molly Sandéns lillasyster)



Over and out!

1 kommentar:

  1. Haha, det är lugnt. Jag kan radera den ena kommentaren ändå, så det är hel lugnt!

    Ja, den var JÄVLIGT stor. Haha.

    SvaraRadera