onsdag 18 november 2009

GAGA OH LALA

Hej pojkar, flickor och transpersoner!

Min dag har för det mesta varit rätt dryg, då jag haft nationella prov i svenska B från 08.30 tills när jag gick kl. 12.30, utan pauser.
Men på kvällen blev det bättre då jag egentligen skulle ha läxkväll med Sara och Rebecca, men det blev till att spela Fable 2 xbox 360 istället ;P

Eftersom jag inte skrev nått igår så kan jag skriva att det var en bra dag, jag fick beröm för min insats på Tannbergsmässan, jag fick bra betyg på mitt engelska C-prov, jag fick också beröm av min musiklärare Staffan, (Som knappt pratar med mig) han tyckte om min studio-inspelning!

--------------

Vill bara lägga upp Lady Gagas nya låt "Bad Romance".
Låten är ganska bra och videon är helt vansinnig, men det är ju typiskt Lady Gaga :p



I närbilden där hon ser ledsen ut, ser hon ut som Veronica Maggio och i slutet av videon när hon har rött på sig och den där hemska pälsen så ser hon ut som Amanda Jenssen. Bara för att notera :P

1 kommentar: