lördag 14 november 2009

Tannbergsmässan

Hej bloggen!

Förlåt att jag inte uppdaterat på några dagar, men jag har haft så grymt mycket att göra den här veckan, så det är min ursäkt :p

I torsdags och igår hade jag inga riktiga lektioner, för då var det Tannbergsmässan där folk fick gå, kolla och få information om dom olika programmen.
Var på scen under invigningen, där vi i drama-gruppen framförde sketcher och gjorde narr av dom olika programmen ;P


Marlene och jag, när vi sminkade oss före framträdandet


Jag ska skaffa sånna bågar och en kamera som fungerar


Jag och Jessica sexar oss i foto-studion
(Mer bilder från mässan kommer senare ^^)


Jag är så fräck att jag skiter i "veckans humor-klipp" den här gången! ;P

Vad har ni för er i helgen då?

2 kommentarer:

  1. Dom gör så för att tjäna pengar på ett så enkelt och billigt sätt som möjligt! Därför mördar dom...

    Toppen SötPär! :P
    vilka otroligt söta bilder ;D

    kram!

    SvaraRadera