söndag 1 november 2009

Hemma igen

Hej alla söta pumpkins ;)

Nu är jag hemma igen från Skellefteå och lägret "Mittpunkt" ^^
Kom hem igår egentligen och dom här dagarna har jag inte haft nån dator att skriva på, så sorry för det :P

Btw, jag måste ju lägga ut Veckans humor-klipp också, men antar att många av er redan sett den :p :



Var på Halloween-fest igår på hotellet och jag hade faktiskt ganska kul än fast det kanske var för mycket folk i en sån liten lokal.
Dessutom så gick brandlarmet igång bara sådär och folk fick lite panik, men det var ett falsk alarm och efter det så blev det lite mindre folk i alla fall.
Och jag måste berätta att det är en DJ på hotellet som brukar vara där ofta och när jag önskar låtar så har han aldrig dom låtarna jag vill ha ! xD (ganska komiskt)

Så här såg jag ut innan jag for dit:
(Det ska föreställa mig som död xD)



Så här utmärglad var jag när jag kom hem:



och så här ser jag ut efter att ha tagit bort sminket:




(Vad ego-fjortis jag har blivit xD)



Var någon av er utklädda till något igår? :)

3 kommentarer:

  1. men urs vilken förklädnad :O du ser ut som alexander ruback eller vad han heter på bilden längst ned :P hehe...

    inget allvarligt. blev ett bråk bara...

    SvaraRadera
  2. haha, skulle stå stefan men en vän heter sundström... .:P hehe.. aja :)

    SvaraRadera
  3. Skulle precis säga samma sak, du ser ut som Alexander Rybak på nedersta bilden! Han är så söt!

    SvaraRadera