söndag 22 november 2009

En shopaholics bekännelser

Hej bloggfantaster!



I Lördags var jag i Umeå och shoppade kläder med Sara så det stod härliga till!
Dessutom köpte jag en ny kamera där och den söta killen i kassan höll på att ruinera mig! (Men jag får väll skylla mig själv, köpte ju allt han rekomenderade xD)

Jag spenderade över 4000 kr i Umeå, och så mycket kläder har jag aldrig shoppat i hela mitt liv på en och samma dag. :O
Jag köpte minst 4 gånger mer än vad min vän Sara gjorde.

Köpte nya byxor, nya t-shirts, en shorta, en svart rock, halsduk, axelväska och skor så nu kommer man se en helt ny Per gå omkring i Lycksele framöver. ;)

Eftersom man var i Umeå så passade jag och Sara på att se New Moon på bio och jag kan säga att Aftonbladet kan ta sig i röven som bara gav den två plus!

Kameran ser ut så här, och snart kommer nog jag att lägga ut en ny video-blogg som kommer bli mycket bättre än förut ;p


Kram, hoppas ni har det bra!

5 kommentarer:

  1. Håller med till fullo att aftonbladets reporter som gav den bara två plus kan ta sig i röven och dra dit pepparn växer. New moon var jättevacker<3

    Och var det shopaholicen i dig som kom fram där i Umeå eller? ;) 4000...så mycket har inte ens jag gjort av med någon gång i nån stad sådär XD en eloge till dig per ;) Kameran såg riktigt bra ut :D kraaam på dig^^

    SvaraRadera
  2. du är fan i mig en nästan en riktig shoppoholic (eller hur det nu stavas) :O jag har aldrig spenderat så mycket på ens en veckas semester O.O
    way to go, bro! XD hehe

    SvaraRadera
  3. åh, tack! :D haha

    Ah, lyssna på mig nu unge man! Inte ha nått ätbart i den! :P haha... Och egentligen bör man inte vara och röra den mycket häller. men nuförtiden är väll skivorna inte lika giftiga som dom var på 80-talet...

    kram!

    SvaraRadera
  4. Jisses så du handlar!

    Men nu har du kläder så det räcker ett tag!

    SvaraRadera
  5. låter som en bra dag alltså din kamera var sjukt snygg vill också ha en ny kamera juh! :O

    SvaraRadera