fredag 16 oktober 2009

Smådålig dag >.<

Ahhh, min dag har varit så tröttsam!
Har varit i studion hela kvällen med Sara där vi skulle spela in sången till "Decode" som är gjord av Paramore.
Sara skulle sjunga till musiken som jag redan spelat in sen förut och det gick INTE bra!
Det var sladdar hit och dit, kors å tvärs och medhörningen funkade knappt....
..och när vi väl spelade in så blev det pannkaka av allt ihop...

Dessutom så har jag en del arbeten att göra:
Samhälls-frågor
Engelska C- "formal letter"
Projekt att spela in låt, i mitt fall "Decode"
Svenska-uppsats om "kärlek med förhinder"
Svenska, gämföra Shakespere med Molliére
Sångläxa, "The music of the night" och en annan sång
Piano, "Kristallen den fina"
Så gaaaaaaaaahhhhhh, jag dör hellre!

Men en sak jag kan glädja mig åt är min nya frisyr ;P
Färgade håret imorse tillsamans med Jessica i min klass ^^

Här är några bilder på mitt och Jessicas nya hår samt lite random från estet:






























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar