lördag 17 oktober 2009

The neards night!

Har suttit med Sara från kl.13.00 idag och pluggat,pluggat och pluggat...klockan är nu 19.38..
och jag är inte färdig än.. det är alltså en svenska läxa jag håller på med, där jag ska skriva om olika "epoker". JÄTTEtråkigt!!!!

Jaja, herregud sitter och pluggar en lördagkväll medans Sara ritar manga, det kan man kalla en "neards night" x)

Och snart börjar körslaget, hoppas inte Kicks får sjunga solo igen... om hon gör det så får hon se upp för att visa lökringarna...



Kram

2 kommentarer:

  1. Meh, har du en blogg per? :O Det visste jag inte. Varför har du inte sagt nått? :D
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja, kan du tänka dig? :O
    lilla jag med en blogg :P !
    jag har bara inte kommit för mig att säga nått bara xD
    Puss!

    SvaraRadera