fredag 23 oktober 2009

FREDAGSMYYYYYYYS!

Hej alla marsianer!

ÄNTLIGEN LOV! Det behövdes verkligen!
Ska inte göra så mycket i början på lovet, ska nog mest sova och plugga.
Det kanske blir någon slags filmkväll på Söndan också. ^^
Men på onsdag drar jag till Skellefteå på ett läger som heter Mittpunkt, där det är workshops i musik och kör för min del. :)

Nu vill jag passa på att gratta mina vänner som firar jubileum med sina respektive:


Linn och hennes flickvän Joss firade 4 månader i Söndags :D


Wille och Elsa firar 1,5 år idag ! ^^


Maria och hennes Alexander firar 1 år på Söndag :)

Och jag firar 3 år med mig själv! :O



Vad ska ni göra på erat höstlov då?

7 kommentarer:

  1. Jag måste få veta hur du har lagt in bilden på dig själv överst på sidan? (a)

    SvaraRadera
  2. Här finns inga planer för lovet! Ska ta saker och ting som de kommer, helt enkelt. x)
    Och du har lyckats lura in mig till ett av de ting jag skyr mest. :P

    SvaraRadera
  3. Ja jag vet inte hur man gör det på blogspot men har ni nån HTLM grej när ni skriver inlägg? XD

    //Therese - http://Tezzilicious.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Aha, men det låter ju skönt ändå ^^
    Jaha, då menar du bloggar då eller? :P

    SvaraRadera
  5. Hej hopp kaffekopp!

    Grattis till tre år med dig själv, det det nu innebär :P

    Jag ska inte göra ett vettingt skit på lovet och det är jag glad för :D

    KRam

    SvaraRadera
  6. Jajjamän, bloggar menar jag. Tycker inte om de alls. :P

    SvaraRadera
  7. hahahhahahahah!!! xD jag tror jag dör! vilken fin bild på dig x)

    SvaraRadera