måndag 19 oktober 2009

Pjjjuuuuhhhhh!

Åhh, äntligen!
Nu har jag bokat biljetter till Melodifestivalen i Ö-Vik och det tog ca. 1 timme att stå i kö på ticnet.se.
Det blev många om och men, eftersom det bara gick betala med Swedbank, jag hade bara mastercard att betala med...
men jag skriver mer sen... ska till skolan xD

-----

Jag kommer ju att fara på Melodifestivalen den 6 Februari, i Örnsköldsvik, med min äldste bror Joakim och nu har jag ju biljetter dit (Första deltävlingen) ^^
Dessutom så kommer min bror betala hela kalaset eftersom han var skyldig mig en födelsedagspresent sen den 12:e Juni och jag kommer även att bo hos honom under den helgen, han bor nämligen där :P

Här är en bild som visar insidan av Swedbank Arena:
Jag och min bror kommer att sitta i det gula fältet, satsade på det rosa men det var fullt >.<


3 kommentarer:

  1. Naw hej per ^^, kul att du me har skaffat blogg <3 ^^, Men den var svår att kommentera. Antingen har du inte fått detta eller så har du flera stycken vid det här laget.. Men det finns ju inget för min blogg i den där dumma profillistan :O.. Aja jag får prova att använda nått som finns men min blogg står längst ner så svara på den! ^^,

    Var beredda på att vifta med ballonger när ni sitter där xD Det fick iaf vi göra när jag va där xD Det var ganska roligt! (A) ;) //MvH Therese - http://Tezzilicious.blogg.se

    SvaraRadera
  2. now way! :D är det sant?! Jag ska med! ;) hehhe... vad gick dem på?

    puss

    SvaraRadera
  3. Haha tur det <3 Klickade typ på skicka 5 ggr XD Men det är konstigt har aldrig varit med om nått liknande :O XD

    Vad gör du för nå roligt då? ^^,

    Tack för det <3
    //MvH Therese - http://Tezzilicious.blogg.se

    SvaraRadera