tisdag 1 december 2009

Turbulance

Hej blogg!

Vet att jag inte har bloggat på en hel vecka men jag har bara inte orkat...
...är så grymt less på allt och alla, mest på mig själv faktiskt, så grymt less på mig själv, att vakna varje morgon med mig själv är det värsta som finns...

..känns som om jag inte har kontroll på någonting just nu..

(och dom som viskar på skolan och skickar sms till mig att jag är värdelös kan ju dra åt helvete)

För er som inte bor i instängda inavels-Lycksele, ni kan vara glada!

4 kommentarer:

  1. Va?!Vilka är dom störda mongomupparna?!?!?

    DOM LJUGER!!

    KRAAM!

    SvaraRadera
  2. VAH?! :O
    Den som sare han vare...?? Det e ju dom som e värdelösa om dom viskar o sånt :P KRAAAM <(^^)>

    Och du beskrev typ just till stor del hur ja oxå känner mig just nu :( Skellefteå e smått inavelsdrabbat oxå -.-

    SvaraRadera
  3. VA??!! VILKA DÅÅ?/SARA

    SvaraRadera
  4. Per!
    Du är inte alls värdelös, och det vet du! :D
    /Josseposse

    SvaraRadera