måndag 21 december 2009

Erika Sehlin åt gröt! :O


(Vad jag stör mig på gubbens huvud!)


Hej bloggen!

Var på konsert i lördags i Lyckseles nya industrihus och lyssnade på Erika Sehlin, Rabih och Team Pontare och konserten var helt ok faktiskt.
Jag var också och hjälpte till före och under konserten, innan allt började så åt jag gröt med Team Pontare och fick se idol-Erika ta för sig gröt! :O

Och idag har jag sjungit "Oh helga natt" på lassarettet för en massa gammla och man kunde höra det på lassarettets radio, det sändes över hela lassarettet :)
Som tack fick jag en god godispåse :D

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket! :) Vad trevligt! Önskar dig en fantastisk jul!
    själv blir julen hemma men hela familjen. var helt underbar :)

    god jul och kram!

    SvaraRadera
  2. Vad förvånad du verkar över att Erika åt gröt, hon måste ju också äta mat någon gång xD

    SvaraRadera