torsdag 10 december 2009

Wish me luck

Kan säga att igårkväll blev det ett ganska spontant besök av Zofia från min klass som skulle övernatta hos mig eftersom hon och hennes pojkvän hade bråkat.
Men det var trevligt med besök :)


(Bild på mig, Anno 2007)

Idag så har det annars var lite si och sådär, en rätt dryg dag faktiskt.
Hade ett stort hål på morronen och sen så blev det lucia-övning på eftermiddan.
Jag är rätt så spänd inför imorrn då vi ska ha Lucia i skolans aula, jag ska sjunga ett halvt solo på "Advent" och ett helt solo på "Please come home for christmas".

Det stora saken jag är spänd över är att jag har gått och blivit lite förskyld och kan inte ta den högsta tonen på den sistnämnda låten och jag vet inte hur jag ska göra om jag har ont och är hes imorrn.... (ska väll ta och dricka te nu innan jag går och lägger mig i alla fall)


But wish me luck! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar